reklama

Dnes o polovníkoch

Prečítal som si článok v Plus 7 dní o novom zákone ktorý umožňuje zastreliť prakticky každého psa v poľovnom revíri.Začínam mať pocit, že poľovník je niečo ako nadčlovek.Jedine on môže rozhodovať o živote všetkého živého.Pritom z vlastnej skúsenosti viem aká je to zberba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Naozaj sa mi rozum zastavuje keď si uvedomím aké pravomoci majú poľovníci.Práve oni by mali prírodu chrániť, starať sa o ňu a vychovávať mládež aby sme si toto bohatstvo uchovali aj pre naše deti.Chodím pravideľne do prírody-aj so psom.Pýtam sa teda:kde ak nie v lese môžem pustiť svojho psa si trochu pobehať.Nie, nehovorím o naháňaní lesnej zvery, ale o nornálnej vychádzke kde si pes odbehne 100m naľavo-napravo.Toto je vzdialenosť keď nás už lesná zver dávno zaregistrovala a je z dohľadu.Nikdy sa mi nestalo aby môj miláčik naháňal nejaké zviera.Ak si aj niekedy "pobehol" za zajacom na poli ktorych tu sú desiatky až stovky, vzdal to po 50m. Zajac sa mu iba smial.Možno tak Vipet alebo nejaký chrt dokáže chytiť zajaca a aj to musí mať štastie.Akú škodu by spôsobil polovníkom keby náhodou stúpil na spiaceho zajaca si netrúfnem odhadnúť.Viem ale presne akú škodu polovník sposobí mne keď mi zastrelí psa.Nehovoriac o traume v rodine a neskonalého smútku detí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zakaždým keď mám svojho psa na voľno prichádzam do konfliktu s polovníkmi.Dokonca aj keď je na vodítku neodpustia si poučovať ma.A to ani nie priamo v lese, ale na poľných cestách medzi poliami.Raz dokonca mieril na mojho psa zbraˇ

Peter Okruhlica

Peter Okruhlica

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Idealista postihnuty schizofreniou dnesneho sveta. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu